Retourbeleid

  1. Bij Theebestel streven we ernaar om ervoor te zorgen dat elke klant tevreden is met hun aankoop. Als je je hebt vergist in de hoeveelheid of het product, begrijpen we dat fouten kunnen gebeuren. Daarom doen wij er alles aan om die fouten samen recht te zetten.

    Algemene Retourinformatie:

    • Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling weten als je een product wilt retourneren. 

    • Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het product ongeopend zijn en zich in dezelfde staat bevinden als bij ontvangst: ongebruikt en in de originele verpakking.

    • De retourkosten van het pakket zijn voor rekening van de klant.

    Hoe te Retourneren:

    1. Stuur een e-mail naar info@theebestel.nl met vermelding van je ordernummer om je retour aan te kondigen. Voeg de pakbon of een notitie met het ordernummer toe.

    2. Producten die worden teruggestuurd zonder voorafgaande melding kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

    Terugbetaling:

    • Na ontvangst en controle van het geretourneerde product zullen wij het bedrag zo snel mogelijk terugbetalen via de gebruikte betaalmethode.

    • Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcard de terugbetaling verwerkt heeft.

    • In het geval dat je retour niet wordt geaccepteerd, brengen we je hiervan op de hoogte.

    Product Omruilen:

    • Voor een snelle vervanging raden wij aan het product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen zodra het geretourneerde product bij ons geaccepteerd is.

    • Eventuele verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor eigen rekening.

    Beschadigde of Verkeerd Geleverde Producten:

    • Meld direct wanneer een verkeerd, beschadigd of defect product is geleverd.

    • Stuur foto’s van het betreffende product, het gebruikte verpakkingsmateriaal in de doos, en de buitenkant van de doos met verzendlabel en barcode.

    • Wij onderzoeken de zaak en sturen, zodra geaccepteerd, kosteloos een vervangend product. Wij dragen de verzendkosten.

    We staan altijd klaar om eventuele vragen of zorgen met betrekking tot retourneringen aan te pakken. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Dank voor je begrip en vertrouwen in onze dienstverlening.